MerkNL

Wat kan MerkNL voor organisaties doen

  • Een samenhangende merk- en communicatiestrategie maken 
  • Het vertalen van informatie en zakelijke doelstellingen naar communicatie
  • De balans tussen het merk en de organisatie afstemmen.
  • Het merk praktisch kort en inspirerend beschrijven
  • Een merkportfolio analyseren en structureren
  • Hulp bij het opstellen van goede briefings voor de communicatietoeleveranciers
  • Het briefen van de communicatietoeleveranciers en de begeleiding van communicatieprojecten.
  • Ad interim of op projectbasis ondersteunen van een marketing- of communicatieafdeling
  • Ondersteuning en begeleiding bij het vinden van nieuwe communicatietoeleveranciers of de samenwerking met de huidige verbeteren.
  • Uw interne organisatie helpen afstemmen (bijvoorbeeld bij verandering van proces of merk)
  • Nieuwe markten of producten helpen ontwikkelen voor het verbreden of uitbreiden van het klantportfolio
  • Overtuigende new business-presentaties maken
  • Medewerkers trainen op het gebied van marketingcommunicatie
  • Creatieve ontwikkeling van nieuwe merknamen