MerkNL

Denkwerk en Concepting

Als je investeert in je merk en je communicatie dan is het niet meer dan natuurlijk om goed beslagen ten ijs te komen. Onderzoeken en analyseren is uitstekend, maar vooral het goed uitdenken wat je gaat communiceren of hoe je de campagne ingaat, is van groot belang. Keuzes maken en verbindingen leggen waar deze nog niet waren.

Vaak is er veel te vertellen, te veel. Of schijnbaar te weinig. Het op een slimme manier reduceren of aanvullen van informatie zonder de ware merklading uit het oog te verliezen, is vaak een hele klus. MerkNL helpt uit de brei van data, wensen, mogelijkheden, producteigenschappen en (tunnel)visies één eenvoudig begrijpelijk verhaal te maken.

Als we dan toch al bezig zijn, kunnen we desgewenst ook een originele, verassende, maar in ieder geval de juiste manier verzinnen om het verhaal de wereld in te helpen. Of beter gezegd: kiezen hoe de juiste doelgroepen de kans krijgen jouw merk te leren kennen en vice versa. Het gaat immers om de wisselwerking. Maar dan graag wel duurzaam, zonder door de mand te vallen na de eerste kennismaking.